Etichete

luni, 21 aprilie 2014

Bancuri !!!

Afiş “de reclamă” la uşa unui restaurant de cartier: “Daca nu intraţi să mâncaţi vom muri de foame amândoi”.


- Dragul meu, mă iubești ?
- Desigur!
- Demonstrează-mi...
- Ce dracu' vrei să fac?! - Nu știu, luptă-te cu un leu... ...
- Ce tâmpenii zici acolo? Nu vreau să mor, cere-mi altceva...
- Ok, vreau parola ta de Facebook.
- Hmm, ia arată-mi o poza cu leul, cât de mare e?!



Costică îl întreabă pe Mitică:
- Mitică de ce porţi verigheta pe mâna cealaltă?
- Pentru că m-am însurat cu femeia greşită...



De ce îţi pui copilul să doarmă pe dulap?
- Data trecută a căzut din pat şi n-am auzit.




Un şmecheras vrea să intre în vorbă cu două domnişoare drăguţe în parc:
- Vai ce frumoase sunteţi? Dar cum vă cheamă pe voi?
- Pe ea Adio şi pe mine Dispari!


 Daca stiam ca esti asa sarac nu ma mai maritam cu tine .
- Ai fost avertizata. Ti-am spus de atatea ori ca tu esti tot ce am pe lume...



Judecatorul catre inculpat:
- Inculpat, esti condamnat la 12 ani de inchisoare. Vrei sa mai adaugi ceva ?
- Nu domnule , eu as vrea sa mai scad!



O tanara se duce suparata la parintii sai.
- Mama, sotul iarasi a urlat la mine. Vin sa traiesc la voi!
- Nu, draga mea, el trebuie sa plateasca pentru pacate. Ma mut eu la voi!


- Domnule doctor ma puteti ajuta cumva?
- Hmmm, la inceput va prescriu niste bai de namol...
- Si asta ma ajuta?
- Nu dar va obisnuieste cu pamantul umed..



Un ascultator suna la un post de radio.
- Buna ziua!
- Buna ziua! Va ascultam.
- Am gasit un portofel care contine 15000 dolari si un buletin de identitate pe numele Popovici Mihai. As vrea sa-i ofer o dedicatie muzicala...


Share


Tatăl vine de la creşă cu copilul, mama îşi pune mâinile în cap:
- Mai bărbate, ăsta nu-i copilul nostru!
El, mirat:
- Ce importanţă are, mâine tot la creşă îl duc!




MAI MULTE POSTARI , MAI JOS !!!sau la arhiva !

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu