Etichete

vineri, 4 aprilie 2014

Supa de spanac cu iaurt !

Buna lume buná !!!
  A venit primavara si se aproprie vara, s-a facut salata si spanacul ... stiti ca vara trebuie sa consumam mult mai multe lichide???  da stim dar sa le bea altii ! Am inceput sa gatesc supe sau ciorbe ... cat mai des posibil, deci am aici o reteta de supa cu spanac sau cu salata verde, eu fac si de una si alta cu aceeasi reteta !
 
Avem nevoie de INGREDIENTELE  urmatoare : salata 400 gr aproximativ sau spanac aprx 300gr, 3 oua sau daca preferati sa fie cu oua intregi cam 8  oua am folosit eu, suc de la lamaie ,iaurt 300- 400 gr,sare,vegeta,piper,ulei de masline,ceapa verde,patrunjel,marar,busuioc dupa gust.

Preparare:- se taie  1 ceapa verde  mare si se caleste cu putin ulei pentru cateva minute .
                  - se spala verdeata si se curata de codite(spanac) apoi se taie nu foarte marunt si se pune peste ceapa si o lasam pana se inmoaie.Punem cam 3 litri de apa peste si lasam totul sa fiarba aproximativ 20 min la foc mediu.
                   - intre timp  intr-un bol mare amestecam 3 oua cu iaurtul si lamaia si condimentam dupa gust cu cu ingredientele de mai sus.
                   - dupa ce a fiert verdeata vom adauga cate un polonic de supa peste compozitia cu oua iara apoi turnam in supa totul si mai lasam sa fiarba 10 min . ( daca doriti sa puneti si oua intregi le vom adauga pe rand si lasam sa se faca)
                   
Sa aveti pofta !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu