Etichete

duminică, 6 aprilie 2014

Crispy chicken

Buna , am sa va las reteta mea de crispy chicken adica  snitele crocante  de pui la cuptor.
Sunt  preferatele mele si merg foarte bine cu sosuri sau chiar piure de cartofi . Sigur toata lumea le adora si sunt gatite la cuptor si nu in ulei .
Ingrediente : piept de pui, eu am folosit 3 mai mici , faina,fulgi de porumb,condimente ( vegeta,piper,boia) 1-2 oua  ...
Preparare:- se trece puiul taiat fasii  prin faina cu condimente ,apoi prin ou iar ultima data prin fulgi de porumb zdrobit putin.
                   - intr-o tava mare punem o bucata de hartie de gatit si o ungem cu o pensula cu ulei.
                  - se incinge cuptorul pe 200 grade dupa care introducem tava  la cuptor pt 10- 15 min si se intorc intre timp sa se faca pe ambele parti.
   Sa aveti pofta !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu