Etichete

vineri, 10 ianuarie 2014

GRECIA,o vacanta de neuitat ! 2008 Hemel

BUNA DRAGILOR ! Am ales sa scriu un articol despre un loc de vacanta minunat, mirobolant,splendid etc.pe care il recomand ,fara doar si poate.
Vreau sa impartasesc  si cu voi ceea ce am trait eu in acele 7 zile minunate pe care le-am petrecut in Grecia mai exact  la MELITON DELUXE in PORTO CARRAS Resort.
Pe vremea aceea eram colaboratoare intr-o companie multinationala in Europa,pentru cei care cunosc era vb de HEMEL o comapania din
Serbia..Acea companie in fiecare an oferea o vacanta gratis pentru colaboratorii cu cele mai bune castiguri dar putea participa orice colaborator,doar ca trebuia platita ,fiind si cazul meu si al surori mele.Am avut ocazia si prilejul sa putem beneficia de ceva reducere pt biletele noastre cu ajutorul companiei,altfel preturile erau cu mult mai mari.Meliton DeLuxe hotel de 5*,tin sa precizez este un hotel cu tarife exagerate.
Cu intreaga echipa am fost mai bine de 200 de persoane atat din Romania cat si din
Serbia,Bulgaria,Ungaria etc..
Transportul,cazarea totul au decurs excelent,am fost impresionata de organizare,camerele erau spatioase  si cu o buna luminozitate ,am beneficiat de o camera cu vedere spre mare si bineinteles de un peisaj unic, masa o luam in sistem de autoservire,bufet suedez...
RECOMAND ACEASTA  "STATIUNE" daca o pot numi asa,mai multe despre.
PORTO Carras este un domeniu privat (circa 1800 ha), situat pe coasta vestica a peninsulei Sithonia, la numai 120 km de Thessaloniki. Asadar, domeniul este urias si deci, e imposibil sa-l cunoasteti in totalitate, chiar dacă sunteti pasionati de jogging, golf sau calarie . Oricum, spatiile comune puse la dispozitia publicului sunt  vaste, incat nu aveti cum sa va plictisiti,din contra.De altfel, imediat ce patrundeti acolo si vă instalati la hotel Meliton (eventual la hotel Sithonia) vă copleseste multitudinea de excursii si croaziere ce vi se oferă, evident, contra cost, la care se adaugă programul de animatie destul de divers.
Oricum, vă recomand croaziera la Muntele Athos, plimbari cu yachtul de-a lungul plajelor , excursie cu trenuletul la vinarie. Nu am fost în croaziera, doar cu trenuletul, am mai fost intr-o croaziera si imi era teama sa nu ma ard de la soare  sau mereu gaseam altceva de făcut. In schimb am participat la partidele de golf ,dupa cum vedeti in poze bineinteles  era pentru prima data cand am jucat golf ,am mai jucat si  tenis (am avut in echipa noastra si un profesor de tenis din Cj) m-am dat cu bicicleta,dupa cum va spuneam gasiti orice fel de activitati pentru a nu va plictisi.
Plaja era langa noi, fiind un domeniu privat am avut parte de multa intimitate si era o as mare placere sa simti si sa ai impresia ca totul este doar pentru tine, sezlongurile şi umbrelele erau gratuite.
Apa era minunată (piscinele sunt superbe – priviti la poze!) Eu personal,majoritatea timpului l-am petrecut in preajma lor,aveam teama de mare fiindca nu stiam inota foarte bine.
Este un loc de vis din mai multe puncte de vedere,nu este prima mea excursie in
Grecia,dar in acest loc a fost ceva unic si frumos,in concluzie ... recomanda aceasta minunata vacanta tuturor,recomand locatia,hotelul ,tot...daca ar fi sa mai aleg odata aceasta locatie asa spune un da hotarat .V-am pus aici niste poze sa va faceti o parere despre tot.
In pozele mele personale  puteti vedea si o parte din colaboratorii mei.
Ne-am distrat si am trait o multime de sentimente frumoase pe care nu le pot descrie in cuvinte, a fost mai mult decat o vacanta,acolo am cunoscut si am legat prietenii frumoase cu oamnei din toata tara sau alte tari, in fiecare zi aveam cate o tema de distractie , ba chiar aveam fiecare o carticica ghid cu toate activitatile echipei pe langa cele oferite de locatia de acolo,de ex: concursuri cu premii, sportive,concurs de cantat unde vreau sa precizez ca sora mea a castigat un premiu pt locu 3 la baschet si eu am castigat premiul pt cea mai buna prestatie fashion din cadrul concursului pentru cantat... am mai participat la concurs de deghizare,dans etc. A fost frumos si va ramane ceva special in inima mea.Grecia este cunoscuta ca si raiul pe pamant,ceea ce este foarte adevarat.

Acuma va las sa puteti admira acest coltisor din lume ...am sa va mai scriu dar cu o alta ocazie si despre un alt coltisor de pe aceasta planeta !
!! bye

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu