Etichete

miercuri, 1 ianuarie 2014

Westie highland white terrier

Imi plac animalele in general dar fara sa discriminez vreo rasa anume , precizez ca fiintele cele indragite de mine sunt cainii si vor ramane in topul animalelor preferate.
Rasa mea preferata este westie highland white terrier,poate pt ca si catelusul meu este de aceiasi rasa, dar nu din intamplare imi plac acesti catei, au personalitate si cu siguranta cuceresc pe toata lumea. El poate fi un caine de casa,de vanatoare,de expozitie sau toate la un loc.
Westie este un pachetel alb, mic si compact,plin de energie care cauta mereu sa se distreze. Urechile îi sunt mereu ridicate,coada scurta,este un caine de talie mica.
Din propria experienta va spun si nu va recomand un westie daca va doriti un caine pe care sa il tineti in poala sau daca sunteti persoane foarte ocupate.Ei au nevoie de fff multa atentie si daca nu li se ofera pot fi usor deprimati si tristi.
In opinia mea sunt cei mai minunati,recomand aceasta rasa... mie una mi-a schimbat viata in bine,il iubesc pe TERRY ca asa se cheama puiul meu,ascultator si cuminte,ma intampina mereu si ma asteapta cu acelasi entuziasm , chiar daca in ziua respectiva intru si ies pe usa de 10 ori...este foarte iubitor si se ataseaza foarte  repede de oricine.
Jurnalul lui Terry♡
~ Terry s-a nascut in Alba Iulia(originar din Scotia) in 02 februarie 2007, l-am crescut in apartament in Romania pana in 2010,apoi a trebuit sa schimbe odata cu mine destinatia, tot la apartament in Spania,deocamdata aici.  Din punct de vedere medical este sanatos si nu este de obicei bolnavicios,probabil a mai avut si el cate o micuta problemuta candva. Tin sa precizez ca are toate vaccinurile la zi si este deparazitat odata la 3 luni,are cip,pasaport,toate cele....
Este adevarat ca rasa asta are nevoie de o ingrejire specifica si in general poate avea probleme cu urechile si pielea care este foarte sensibila.
Nu ai cum sa nu il iubesti,este foarte energic si binedispus tot timpul.Eu il caracterizez un mare curios pentru ca are o curiozitate aparte, de a inspecta terenul care il are la dispozitie si in special oamenii.Are si abilitate de paza medie dar instinctul lui de protectie este crescut.
Este un campion de viata,plin de energie si cu o personalitate aparte,pt mine este foarte special !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu