Etichete

luni, 13 ianuarie 2014

PIZZA reteta mea !

Va este pofta de o pizza ??? Dupa putine retete de pizza incercate,am gasito pe cea perfecta.
Da ,perfecta din punctul meu de vedere,masa sau aluatul iasa pe placul meu iar ingredientele sunt dupa preferintele mele... va las si voua reteta pe care  o fac mereu,daca doriti sa o incercati,va iesi sigur.
Bineinteles ca fiecare poate sa aleaga ingredientele dupa preferintele personale.
Ingredientele pentru compozitia aluatului sunt urmatoarele :  ~ faina ...500 gr
                                                                                                  ~ un cubulet de drojdie... 25gr
                                                                                                  ~ apa aprox 250 ml ( un pahar )
                                                                                                  ~ o lingurita de zahar
                                                                                                  ~ putina sare si o lingura de ulei de masline.
Ingredientele pentru pizza pe care le-am folosit eu sunt :- pasta de tomate
                                                                                          - busuioc uscat,vegeta,piper,cimbru uscat,rozmarin
                                                                                          -cascaval
                                                                                          -ciuperci
                                                                                          - ceapa rosie
                                                                                          - masline fara samburi
                                                                                          - bacon
SA INCEPEM !!!
Prepararea aluatului : -se cerne faina si facem loc pentru a adauga drojdia topita in apa calduta...poza 1
                                   -apoi adaugam drojdia in locul facut si acoperim cu faina,lasam 10 min ...poza2
                                   - dupa cele 10 minute incepem framantarea aluatului unde mai adaugam o jumatate de pahar de apa cu o lingurita de zahar,putina sare si lingura de ulei de masline,mai adaugam putina apa daca mai este necesar....poza 3
                                   - se framanta aluatul ,in cazul meu, eu am lasat sa framante de data asta iubitul meu... nu de alta dar eu aveam unghiile prea mari si nu cred ca e igenic..poza 4
                                  - dupa ce aluatul este framantat cam 5 min  si nu se mai lipeste de maini il lasam la dospit in jur de 30 min,acoeperit cu ceva si la o temperatura normala.

Pregatirea ingredientelor : - ceapa se taie solzisori
                                          - razalim cascavalul
                                          - taiem baconul in bucati
                                          - ciupercile le spalam putin si le taiem apoi le frigem in putin ulei pana scade apa din ele
                                          -taiem si ciupercile rondele.
                                         
Pregatirea pizzei : - intindem aluatul cat sa incapa in tava noastra....poza 9
                              - tava o ungem cu ulei si incalzim cuptorul la 200 de grade pentru 10 min
                              -intr-un pahar punem pana la jmatate pasta de tomate unde vom adauga busuiocul,rozmarinul,piperul,vegeta, atentie putin doar de gust...poza 6
                              - dupa ce am pus aluatul in tava,incepem sa il ungem cu compozitia de pasta de tomate cu o pensula...poza 10
                              - presaram si cascavalul, doar o parte din el, apoi in ordine aleatorie restul ingredientelor si la final cealalta parte de cascaval...poza 12
                              - introducem pizza la cuptorul incalzit la 200 de grade pentru 10-15 minute,verificati daca este coapta ....poza 12.
                              
      DUPA CE PIZZA E GATA O LASAM SA SE RACEASCA PUTIN SI O SERVIM CU CE DORIM...POZA 13
     CAM ATAT !!! SPER SA AVETI CURAJUL SA INCERCATI RETETA MEA, SI SPER SA VA PLACA...E FOARTE FFF GUSTOASA...POFTA BUNA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu